tirsdag den 30. december 2008

Lidt info før afrejse


Tianjin er, med sine ca. 10 mio indbyggere, Kinas tredjestørste by. I kan se byen på kortet - den ligger ved kysten i det nordlige Kina, godt og vel 140 km sydøst for Beijing.


Og her er vi så - holdet som drager til Tianjin til februar. Billedet her er fra vores første møde i Århus i november.

Fra venstre øverst ses: Rasmus, Kenneth, Martin, Asger, Anders, Simon og Sixten.
Fra venstre nederst ses: Ea, Ida, Ann-Charlotte, mig, Bama og Susie.

2 kommentarer:

  1. Hej Tanja. Jeg følger lige med her på din blog. Jeg skal selv med chinalink til Tianjin, fra 1. februar. Er pædagogstuderende og skal i praktik derovre i 6 måneder. Da det kun er mig og en veninde fra studiet der skal afsted sammen, tænkte jeg det ville være godt at have kontakt med jer andre. MVH. Camilla

    SvarSlet
  2. Det lyder godt. :) Ja vi skal også med chinalink. Vi skulle have været i Chengdu, men det blev lavet om for en måneds tid siden, så nu skal jeg pludselig til Tianjin. :) Jeg fandt din blog på din facebook. Og din facebook fandt jeg fordi du var tagget i jeres gruppebillede fra jeres dag i Århus.

    SvarSlet